Pages

22 mars 2015

Hej

Här kommer jag skriva om min dröm som ett steg i att nå den!
Jag har många tankar och idéer och behöver få ner dessa i ord.
På min blogg kommer jag dela med mig av mina idèer men även om träning och mat.
Drömmen har att göra med hälsa och träning för alla mäniskor med olika förutsättningar och mål.
I den mån det går ska jag använda mig av forskningsrapporter och andra källor som jag litar på.
Jag vill även dela med mig av mina tankar om skolans värld där jag befinner mig nu då jag arbetar som lärare samtidigt som jag studerar till det. Jag har ett stort intresse för människor och hur vi funkar och beter oss, samt varför. Så även för kroppens sätt att svara på träning och mat.
Jag låter bli att använda ord som "lagom" och "hoppas". "Sunt förnuft" låter jag också bli.

Om du vill så är du varmt välkommen in till bloggen då och då för att läsa lite....

Kram Malin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar